آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

آخرین قیمت انواع سکه در بازار امروز هم افزایش و هم کاهش قیمت را تجربه کرد، در حالی که قیمت ارز در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) ۷۵ هزار تومان افزایش یافته و چهار میلیون و ۵۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود. سکه تمام طرح قدیم نیز ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته و چهار میلیون و ۵۲۰ هزار تومان قیمت دارد.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، نیم‌سکه دو میلیون و ۳۴۰ هزار تومان، با ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، ربع سکه یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان ( ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز یکشنبه) و سکه گرمی ۹۱۰ هزار تومان بدون تغییر داد و ستد می‌شود.

اما هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۶۲ هزار تومان در طلافروشی‌ها فروخته می‌شود. آخرین قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی نیز ۱۴۸۳ دلار گزارش شده است.

دلار ثابت ماند

بازار ارز در روزهای اخیر به ثبات رسیده و از روز گذشته قیمت‌ها در این بازار ثابت شده است. بر همین اساس امروز (دوشنبه) نیز قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۲ هزار و ۸۸۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۲ هزار و ۹۸۰ تومان است.

از سوی دیگر قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها به ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان رسیده و قیمت فروش آن نیز ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان شده است. با توجه به این قیمت‌گذاری صرافی‌ها، دلار هنوز وارد کانال ۱۳ هزار تومان نشده، اما در مرز آن قرار دارد. همچنین امروز بانک‌ها هر دلار آمریکا را با قیمت ۱۲ هزار و ۷۳۵ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۵۲ تومان می‌خرند.

ارز مسافرتی نیز در بانک‌ها هنوز گران‌تر از قیمت ارز در صرافی‌هاست؛ به طوریکه قیمت هر یوروی مسافرتی با احتساب کارمزد بانک و بانک مرکزی به حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان می‌رسد.

منبع: ایسنا

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار