قیمت سکه

کاهش جزئی قیمت سکه در بازار

امروز قیمت سکه در بازار کاهش جزئی داشته اما قیمت دلار نسبت به روز گذشته ۳۰۰ تومان افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) به چهار میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز دوشنبه کاهش ۴۰ هزار تومانی داشته است. سکه تمام بهار طرح قدیم نیز چهار میلیون و ۲۳۰ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز گذشته کاهش ۲۹ هزار تومانی داشت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها بیش از ۴۲۶ هزار تومان معامله می‌شود.

نیم سکه هم بدون تغییر قیمت دو میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و ربع سکه هم یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان مانند روز گذشته به فروش رسید.

هر قطعه سکه یک گرمی هم ۸۷۰ هزار تومان عرضه می‌شود. این در حالی است که در بازارهای جهانی، قیمت هر اونس طلا ۱۴۵۸ دلار است.

افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت دلار

همچنین بازار ارز که در روزهای اخیر شاهد ثبات قیمت ارزهای مختلف بود، از روز گذشته روند صعودی به خود گرفت و امروز نیز به این روند ادامه داد و بر همین اساس، قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانکی نسبت به روز گذشته با افزایش ۳۰۰ تومانی همراه شد، به طوریکه قیمت خرید هر دلار ۱۲ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت فروش آن نیز ۱۲ هزار و ۳۵۰ تومان است.

همچنین هر یورو در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری و ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان فروخته می‌شود که قیمت این ارز نیز ۲۵۰ تومان افزایش یافته است.

اما در بانک‌ها نیز قیمت خرید دلار و یورو افزایش داشت و هر دلار ۱۲ هزار و ۲۳ تومان و هر یورو ۱۳ هزار و ۲۷۸ تومان از مشتریان خریداری شده است.

قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز گذشته ۳۰۰ تومان افزایش یافت و هر یورو مسافرتی حدود ۱۳ هزار  و ۸۰۰ تومان برای مسافران قیمت‌گذاری شده که بالاتر از نرخ صرافی‌هاست.

منبع: ایسنا

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *