جدیدترین قیمت دلار و یورو

جدیدترین قیمت دلار و یورو

با وجود اینکه قیمت دلار و یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته ارزان شده‌اند، بانک‌ها نرخ خرید این ارزها از مردم را نسبت به روز گذشته افزایش دادند.

به گزارش ایسنا، بازار ارز مدتی است که با ثبات نسبی همراه است و نوسانات هیجانی در بازار دیده نمی‌شود، بر همین اساس بانک‌ها امروز (۱۱ شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۱۹۸ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته کمتر از ۱۰۰ تومان افزایش داشته است.

همچنین هر یورو امروز در بانک‌ها به قیمت ۱۲ هزار و ۳۰۷ تومان خریداری می‌شود که قیمت این ارز نیز نسبت به دیروز با افزایش کمتر از ۱۰۰ تومانی همراه بوده است.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۶۱۳ تومان است.

ارز مسافرتی ۱۳۰۰۰ تومان شد

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۶۸ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانک

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۲۰۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۳۵۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان می‌فروشند که نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش قیمت داشته است.

منبع: ایسنا

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *