بعد از هفت سال انتظار؛ وعده جدید افتتاح “هسا”ی پرند به متقاضیان

مسکن مهر هساانتظار متقاضیان پروژه پرماجرای “هسا”ی شهر جدید پرند در حالی هفت ساله شد که هنوز هیچ یک از ۱۰ هزار واحد پروژه فوق به متقاضیان تحویل داده نشده، اما با توجه به پیشرفت ۸۰ درصدی واحدهای مسکونی و ۶۰ درصدی محوطه سازی مسوولان شرکت هسا قول داده‌اند که این پروژه بزرگ را تا پایان سال تحویل دهند.

 

کلنگ مسکن مهر هسا در اوایل سال ۱۳۹۰ زمین زده شد و پیش بینی ها این بود که ظرف دو یا نهایتا سه سال آماده می‌شود که البته پایان سال قبل عنوان شد پول پرداختی متقاضیان به حساب بانک واریز شده است، اما از افتتاح واحد خبری نبود.

 

با وجودی که بیش از ۷۱ هزار واحد مسکن مهر پرند افتتاح شده و ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در حال تکمیل است، اقبال از این شهر به دلیل کمبود خدمات زیربنایی و روبنایی و نیز نبود خطوط ریلی مناسب، پایین است. این را ۶۰۰۰ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی این شهر تایید می کند.

 

در روزهای گذشته مدیران پروژه هسا طی جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند قول داده‌اند که با شرط هیچ گونه افزایش قیمت تمام واحدها را تا پایان سال 1396 تحویل دهند. در حال حاضر پروژه “هسا” در جنوب فاز ۶ با ۹۹۹۶ واحد سومین پروژه بزرگ مسکن مهر در شهرجدید پرند می باشد که تاکنون پیشرفت ۸۰% در ابنیه و ۶۰% در محوطه سازی داشته است.

 

شرکت هسا پذیرفت از بابت ساخت و تحویل واحدها هیچ گونه افزایش ریالی نداشته باشد و در صورتی که این پروژه تا انتهای سال جاری به اتمام نرسد قرارداد هسا به خودی خود فسخ و اختیار ورود به محاکم قضایی از این شرکت سلب خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *