فیلم مکانیزم ActivPilot

شرکت وینکهاوس مکانیزم activPilot  یک محصول جدید را به بازار عرضه کرده است که این نوع تفکر فقط از بلوغ فکری یک مجموعه قوی بر می آید و وینکهاوس آلمان (winkhaus)از این بلوغ فکری برخوردار است .

با دیدن این فیلم به خوبی متوجه خاص  بودن این مکانیزم خواهید شدو مجموعه عایق کویر از مکانیزم های وینکهاوس استفاده میکند تا محصولی با کیفیت به بازار عرضه کند .و رضایت مشتری را کسب نماید.

شرکت وینکهاوس برای رسیدن به این مطلوب  با افراد مختلف به گفتگو نشسته  تا نظر ات مختلف را جویا شود و بعد از محاسبات دقیق ،ایده ای خلاقانه را طراحی کرده.و این محصول را به بازار عرضه کرده است .

وینکهاوس مونتاژکاران و کاربران را مد نظر گرفته است  و برای همین است که در زمینه فن آوری در وپنجره دوجداره یکی از شرکتهای برجسته است به علت استفاده از استاندارهای صنعتی.

این محصول  وینکهاوس activepilot است که در طراحی آن تمام نیازها دیده شده است و با ساختاری جدید از اجزا بسیار کمتر و مناسب برای هر شکل پنجره طراحی شده است و نصب آن بسیار ساده می باشد activePilot مکانیزمی است که از انعطاف پذیری، سیستم قفل جدید و طراحی عملکردی جدید برخوردار می باشد.  که  نیازهای مشتریان شما را برآورده می کند.

در سیستم مکانیزم activePilot در موقع مونتاژ به دلیل داشتن اجزا کمتر مونتاژسریعتر انجام میگیرد .و علاوه بر این، به علت  طراحی منحصر به فرد این، اطمینان حاصل شود که قابلیت ایمنی را می تواند به راحتی ارتقاء دهد .

activPilot باعث افزایش راحتی می شود. مکانیزم قفل کارکردی نه تنها تضمین ورود دقیق قفل به قاب را حفظ می کند، بلکه یک مهر و موم مناسب نیز می باشد. این با مقاومت بالایی از فاصله 9.8 تا 14 میلیمتر وبا قفل هشت ضلعی قفل شده است که امکان تنظیم آسان را فراهم می کند. activPilot به شما و مشتریان شما ارزش افزوده واقعی ارائه می دهد. به طور خلاصه، طراحی جذاب آن بسیار مهم است، زمانی که مشتریان خود تصمیم به خرید می گیرند. activPilot همچنین سایر استدلال های قانع کننده ای مانند دوام تمیز کردنو زیبایی را ارائه می دهد.