جابه جایی گلیزینگ پنجره دو جداره

بعضی مواقع بعد از تعویض پنجره های منزل به دلایلی گلیزینگ پنجره آسیب می بیند و نیاز به جا به جایی دارد .و از آنجا که نحوه جابه جایی آن سخت نیست لذا برآن شدیم که شما عزیزان با دیدن این فیلم آموزش لازم را ببینید.

و با توجه به اینکه گروه عایق کویر از برند وکا آلمان استفاده میکند لذا آموزش این کار را بر روی پروفیل وکا به شما نشان می دهیم . بعد از دیدن شما میتوانید از این آموزش برای هر پروفیلی استفاده کنید . قابل ذکر است گلیزینگ (زهوار) نگهدارنده شیشه می باشد چون فقط در بازشو پنجره گلیزینگ قرارمیگیرد و سایز آن بسته به ضخامت شیشه متغییر است .

گروه عایق کویر اصولا از گلیزینگ دو جداره استفاده میکند ولی در بعضی مواقع که مشکل سرو صدا برای کارفرما خیلی مهم است به ایشان پیشنهاد گلیزینگ سه جداره داده می شود که ضخامت آن 32 میلیمتر است و این باعث میشود تا صدا کمتر به داخل خانه نفوذ کند .

در آخر لازم است یادآور شوم که با توجه به اینکه محصولات مشابه در بازار برای پنجره upvcزیاد شده است به شما خاطرنشان میکنیم که برای اینکه محصول خوبی خریداری کنید نکات زیر را رعایت نمائید.

  • از شرکت معتبر خرید نمائید
  • بعد از گرفتن پیش فاکتور حتما از شرکت پروفیل ساز استعلام بگیرید که آیا شرکتی که شما تصمصم به خرید پنجره ازش گرفتید نماینده رسمی آن شرکت پروفقیل ساز هست یا خیر
  • با شرکتی که قرارداد میبندید برای پنجره ها حتما الزامات فنی را دریافت کنید
  • اکثر پروفیل های داخلی ضمانت نامه و بیمه نامه دارند درخواست ضمانت نامه را بعد از پایان کار از شرکت مربوطه داشته باشید

به این نکات اگر توجه داشته باشید محصولی خوب و با کیفیت و استاندارد دریافت خواهید کرد که آسایش را برای شما به ارمغان می آورد