گردهمایی خانواده بزرگ عایق کویر مهر ماه 1395

گردهمایی خانواده بزرگ عایق کویر
گردهمایی خانواده بزرگ عایق کویر

گردهمایی خانواده بزرگ عایق کویر مورخ 95/7/15 در محل سالن کنفرانس باشگاه بانک صنعت و معدن با حضور نمایندگان و عاملین محترم عایق کویر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه پس از عرض خیر مقدم آقای مهندس اخوان دستمالچی مدیر عامل شرکت عایق کویر به مدعوین و تشکر از تشریف فرمایی ایشان اعلام نمودند که گروه عایق کویر برای رسیدن به اهداف خود و ارسال تولیدات با کیفیت خود به سراسر کشور و بهره گیری هموطنان عزیز بابت این تولیدات نیاز به همکاری و همیاری نمایندگان و عاملین این گروه دارد.

که امیدواریم هر سال به تعداد این نمایندگان افزوده شود و ایشان نیز برای معرفی این تولیدات به مصرف کننده نهایی تمام تلاش و پتانسیل خود را به کار خواهد گرفت.

در ادامه این جلسه مدیر فروش شرکت آقای مهندس افلاطونیان در خصوص سیاست های جدید تبلیغاتی این شرکت سخن به میان آورد و بعد از بحث و گفتگو با نمایندگان گروه عایق کویر و شنیدن نظرات ایشان اعلام نمود که برای تبلیغات در هر شهر نیاز به شناخت کامل فرهنگ خرید در آن منطقه می باشد.

که با کمک و همکاری هر نماینده به صورت جداگانه تصمیمات کلی در این خصوص اخذ می گردد.

با تشریف فرمایی جناب آقای صداقت مدیر عامل شرکت ویستابست در قسمت دوم همایش و آقای مهندس بیات مدیر فنی شرکت ویستابست و آقای مهندس قاسمی مدیر فروش شرکت سیندژ، رویکرد همایش به سمت مسائل فنی تغییر جهت داد که در این قسمت جناب آقای مهندس صداقت در خصوص ارتباط مستقیم تولید با کیفیت بالا و قیمت تمام شده، در زمینه در و پنجره upvc اشاره نموده و فرمودند: در شرکت هایی که حداقل استانداردهای ساختار رعایت می شود، قیمت تمام شده محصولات آن ها نمی تواند پایین تر از لیست قیمت ارائه شده از طرف شرکت ویستابست باشد و اگر شرکتی محصولات خود را پایین تر از آن نرخ نامه ارائه دهد بدون شک تولید آن شرکت مورد تایید شرکت ویستابست نخواهد بود. و تقاضا فرمودند که پس از مشاهده این کم فروشی ها و ارزان فروشی ها یه صورت کتبی و در اسرع وقت به شرکت ویستابست اطلاع داده شود.

گردهمایی خانواده بزرگ عایق کویر
گردهمایی خانواده بزرگ عایق کویر

در ادامه آقای مهندس بیات با اعلام آمادگی در مورد نحوه فروش در و پنجره در بازار ایران بیان نمودند که اگر یک شرکت اقدام به ارائه پیش فاکتور با یک پروفیل داخلی و یا وارداتی بی کیفیت و با کیفیت پایین نماید، به طور حتم قیمت آن پیش فاکتور حداقل تا 30% از شرکتی که با پروفیل ویستابست و با استاندارد تعریف شده این شرکت در و پنجره تولید می نماید کمتر خواهد بود. با تشریف فرمایی جناب آقای دکتر خطیبی ریاست محترم شرکت زرین بنا پارسیان (سیندژ) در جمع خانواده عایق کویر و پس از شنیدن فرمایشات ایشان، جناب آقای مهندس قاسمی نیز با تایید صحبت های همکاران خود در شرکت ویستابست افزود شرکت سیندژ نیز در خصوص نظارت بر نحوه عملکرد و تولید نمایندگان خود راهکارهای جدید را با جدیت آغاز نموده است و در حال اجرا می باشد.

گردهمایی خانواده بزرگ عایق کویر
گردهمایی خانواده بزرگ عایق کویر
گردهمایی خانواده بزرگ عایق کویر

سپس با حضور این بزرگواران از نمایندگان برتر گروه عایق کویر و پرسنل برتر واحد فروش این شرکت با اهداء جوایز و لوح سپاس تجلیل گردید.

در پایان با ابلاغ سیاست های جدید فروش به نمایندگان گروه عایق کویر و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان محترم شرکت های ویستابست و سیندژ، این همایش 7 ساعته با تقدیر و تشکر مجدد از تمامی حضار محترم به پایان رسید.

اینستاگرام ما را دنبال کنید.

گردهمایی خانواده بزرگ عایق کویر
گردهمایی خانواده بزرگ عایق کویر
گردهمایی خانواده بزرگ عایق کویر