افتتاح فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ پردیس

برنامه افتتاح فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ پردیس اعلام شد

شرکت عمران شهر جدید پردیس برنامه زمان بندی تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام شرکت عمران شهر جدید پردیس، زمان افتتاح واحدهای فاز ۵ در هفته سوم و چهارم مردادماه، فاز ۸ هفته اول مرداد تا پایان شهریورماه، فاز ۹ در هفته دوم مردادماه و فاز ۱۱ در هفته اول تا چهارم مردادماه اعلام شده است.

برای مشاهده فایل افتتاح فاز ۵ اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده فایل افتتاح فاز ۸ اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده فایل افتتاح فاز ۹ اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده فایل افتتاح فاز ۱۱ اینجا کلیک کنید.

بعد از آن‌که در روز ۱۴ تیرماه ۶۵۰ واحد مسکن مهر پردیس واقع در فاز ۵ افتتاح شد، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای خبر داد: در هفته دولت تعداد زیادی از طرح های روبنایی از جمله مدرسه، مسجد، فضای سبز بهره‌برداری می‌شود و همچنین در  آینده شاهد افتتاح چند هزار واحد در فازهای مختلف شهر جدید پردیس خواهیم بود.

محسن نریمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اسفندماه ۱۳۹۵ به بعد می بینید که این چهارمین افتتاح مسکن مهر در پردیس است که تاکنون بیش از ۱۸ هزار واحد را در شهر جدید پردیس افتتاح کرده‌ایم. همین چند وقت اخیر پنج هزار و ۸۰۰ واحد را تحویل داده‌ایم که سرپناه ۲۰ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه واحدهای آماده شده امروز از کیفیت مناسبی برخوردار است، گفت: در این واحدها خدمات و زیرساخت‌ها نیز فراهم است. موضوعی که در افتتاح‌های اخیر در فازهای مختلف پردیس تداعی می‌شود، این است که توانستیم مهم‌ترین مسئله که مشکل زیرساخت بود، از جمله انتقال برق، تامین آب، شبکه‌های فاضلاب، راه‌های ارتباطی و … را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام این خبر که در هفته دولت تعداد زیادی طرح‌های روبنایی از جمله مدرسه، مسجد، فضای سبز و … را در شهر جدید پردیس افتتاح می‌کنیم، تصریح کرد: ۴۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس را به مرحله نازک کاری رسانده ایم که شاید اگر دیگران بودند، در همین مرحله تحویل می‌دادند ولی ما این کار را نمی‌کنیم. زیرا تا زمانی که زیرساخت‌ها و روبناها را آماده نکنیم واحدها را تحویل نمی‌دهیم.

منبع: ایسنا

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *