سکه از دلار سبقت گرفت

سکه از دلار سبقت گرفت

بازار طلا و سکه که در آغاز این هفته با کاهش قابل توجه قیمت مواجه بود امروز با مقداری افزایش قیمت همراه شد اما بازار ارز ثبات قیمت را حفظ کرد.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) چهار میلیون و ۲۵ هزار تومان است که ۱۵ هزار تومان نسبت به دیروز افزایش قیمت دارد. اما سکه طرح قدیم بدون تغییر قیمت، چهار میلیون تومان است.

همچنین نیم‌سکه تغییر قیمتی نداشته و همان دو میلیون و ۵۰ هزار تومان روز قبل داد و ستد می‌شود. اما ربع سکه ۳۰ هزار تومان گران شده و یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

سکه یک گرمی هم ۸۵۰ هزار تومان معامله می‌شود که ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده اسنت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم حدود ۲۰۰۰ تومان گران شده و ۴۱۰ هزار تومان در طلافروشی‌ها معامله می‌شود.

این در حالی است که در بازارهای جهانی، هر اونس طلا تغییر قیمتی نداشته و ۱۴۹۷ دلار است.

در بازار ارز نیز ثبات تقریب حاکم است؛ به گونه‌ای که بانک‌ها امروز (هفتم مهرماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۳۵۴ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۴۱ تومان خریدند که اندکی افزایش قیمت را داشته است.

همچنین قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها ۱۴ هزار و ۹ تومان بود و ارز مسافرتی هم حدود ۱۳ هزار تومان از سوی بانک‌ها در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کردند که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان خریدند و ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان فروختند.

منبع: ایسنا

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *